Part superior de la pàgina
Inici del Contingut

Digital wellbeing technologies, designing with data

10/04/2019 - Campus Universitari Igualada-UdL

Dins de la programació de l'assignatura "Interacció i Usabilitat" del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computaciò, el professor Maurici Mulvenna (Ulster University) ha donat una xerrada titulada "Digital wellbeing technologies: Using behavioural data" en el Campus Universitari Igualada-UdL.

First Lego League Igualada 2019

23/02/2019 - Campus Universitari Igualada-UdL

Avui, amb la col·laboració dels alumnes del Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, hem celebrat al Campus Universitari Igualada-UdL la First Lego League. Aquesta activitat porta associat un 1 ECTS de Matèria Transversal.

Taller d'usabilitat

10/01/2019 Campus Universitari Igualada-UdL

Els alumnes de l'Institut Montbui de Santa Margarida de Montbui (Barcelona) han visitat el Campus Universitari Igualada-UdL. Entre altres activitats, hem realitzat un taller sobre Usabilitat vinculat als estudis que impartim en el Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació.

Taller d'usabilitat

05/12/2018 Campus Universitari Igualada-UdL

Els alumnes de l'INS Molí de la Vila de Capellades han visitat el Campus Universitari Igualada-UdL. Entre altres activitats, hem realitzat un taller sobre Usabilitat vinculat als estudis que impartim en el Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació.

L'EPS presenta al campus d'Igualada el nou Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació

22/02/2018 - Campus Universitari Igualada-UdL

Ahir, el campus d’Igualada va viure la presentació del nou Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació, amb 40 places a primer curs.